УРОК ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС
Первісні уявлення пр Всесвіт і людину. "Про зоряний Віз"
https://drive.google.com/file/d/1g5OGzbCse3lg1BHGwL5QQTZnYm4dZFbn/view?usp=sharing
Календарне планування ІІ семестр
2017-2018 навчальний рік
ІІ
семестр
|
||||
№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Скориг дата
|
Примітки
|
33
|
Із сучасної української поезії. Глибинний зміст і символіка “Чоловічого
танцю” В. Герасим’юка
|
16/01
|
||
34
|
Філософські мотиви віршів Івана Малковича “З янголом на плечі” й
“З нічних молитов”
|
17/01
|
||
35
|
Естетична й звукова цілісність вірша Анатолія Мойсієнка “Жовтень
жовті жолуді...”
|
23/01
|
||
36
|
Ангел як оберіг у вірші Галини Кирпи “Мій ангел такий
маленький...”. Гуманізм вірша “Коли до вас темної ночі...”
|
24/01
|
||
37
|
Художні образи вірша Ігоря Павлюка “Дівчинка”.
|
30/01
|
||
38
|
Ритмомелодика віршів сучасних поетів (виразне читання
напам’ять одного з віршів)
|
31/01
|
Зошит
|
|
Національна драма
|
||||
39
|
Іван Карпенко-Карий
– український драматург. Перший професійний український театр (театр
“корифеїв”)
|
06/02
|
||
40
|
Література рідного краю№3. Музей
на хуторі Надія
|
07/02
|
ЛРК №3
|
|
41
|
Влада грошей – проблема трагікомедії Івана Карпенка-Карого “Сто тисяч”.
ТЛ:
драматичний твір, комедія, трагікомедія
|
13/02
|
||
42
|
Бездуховність людини, засліпленої прагненням до наживи, у
трагікомедії Івана Карпенка-Карого “Сто тисяч”
|
14/02
|
||
43
|
Мова дійових осіб, засоби сатиричного змалювання вад героїв
трагікомедії Івана Карпенка-Карого “Сто тисяч” як виражальний засіб
|
20/02
|
||
44
|
Контролбна робота №4. Контрольний твір на тему “Чи завжди гроші породжують
бездуховність?”(за трагікомедією Івана Карпенка-Карого “Сто тисяч” і сучасним
життям)
|
21/02
|
КР №4
|
|
45
|
Позакласне читання№3. Володимир Арєнєв. «Порох із
драконових кісток».
|
27/02
|
Зошит
ТА
|
|
З української прози
|
||||
46
|
Місце, час подій, історична епоха в повісті Михайла
Коцюбинського “Дорогою ціною”. Роль прологу у творі.
|
28/02
|
||
47
|
Проблема волі людини та можливостей її здобуття в повісті Михайла
Коцюбинського “Дорогою ціною”
|
06/03
|
||
48
|
Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив повісті Михайла
Коцюбинського
“Дорогою ціною”
|
07/03
|
||
49
|
Михайла Коцюбинського “Дорогою
ціною”
Особливості композиції повісті
|
-
|
||
50
|
Розвиток мовлення №3 (усно).
Характеристика героя
твору.
|
13/03
|
РМ №3(у)
|
|
51
|
Позакласне читання№4.
Олександр
Дерманський«Стонадцять халеп Остапа
Квіточки».
|
14/03
|
ПЧ №4
|
|
52
|
Олександр Довженко – кінорежисер і
письменник. “Ніч перед боєм” –
оповідання про героїзм, самовідданість і патріотичні почуття українців у роки
воєнного лихоліття
|
20/03
|
||
53
|
Моральний урок діда Платона й діда Савки для солдатів у
повісті Олександра Довженка “Ніч перед боєм”
|
21/03
|
Зошит
ТА
|
|
54
|
Портрети школярів-підлітків з повісті Ніни Бічуї “Шпага Славка
Беркути”
|
03/04
|
||
55
|
Проблеми дорослішання в повісті Ніни Бічуї “Шпага Славка
Беркути”
|
04/04
|
||
56
|
Роль батьків і вчителів у вихованні дітей у повісті Ніни
Бічуї “Шпага Славка Беркути”. Особливості композиції повісті.
|
10/04
|
||
57
|
Контрольна робота №5
«Творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуї» (тести)
|
11/04
|
КР №5
|
|
58
|
Володимир Дрозд. «Білий
кінь Шептало»
Проблема свободи і неволі, дійсності та мрії в оповіданні
|
17/04
|
||
59
|
Проблема знеосіблення людини в суспільстві, особистості й
натовпу в оповіданні Володимира Дрозда “Білий кінь Шептало”
|
18/04
|
||
60
|
Розвиток мовлення №4 (письмово)
Чи легко зберегти власну індивідуальність у сучасному
жорстокому світі? (навчальний міні-твір за оповіданням Володимира Дрозда
“Білий кінь Шептало”)
|
24/04
|
РМ №4(п)
|
|
61
|
“Місце для дракона” Юрія Винничука
– повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть “драконячі закони”
|
25/04
|
Зошит
|
|
62
|
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя в
повісті-казці Юрія Винничука “Місце для дракона”
|
02/05
|
||
63
|
Добро і зло, вірність і зрада в повісті Юрія Винничука “Місце для
дракона”
|
-
|
ТА
|
|
Український гумор
|
||||
64
|
Гумористичні ситуації в повісті Валентина Чемериса “Вітька +
Галя, або Повість про перше кохання”
|
09/05
|
||
65
|
Дружба й перше кохання, вірність і перший поцілунок, образи
Вітька Горобця, Федька Котигорошка й Галі Козачок у повісті Валентина
Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”
|
15/05
|
||
66
|
Контрольна робота №6 «Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса» (тести)
|
16/05
|
КР №6
|
|
67
|
Література рідного краю№4
Зустріч з літкраторами Побузького (бібліоткчний урок)
|
22/05
|
ЛРК №4
|
|
68
|
У світі художнього слова (літературна вікторина за вивченими в
ІІ семестрі творами)
|
23/05
|
Зошит
ТА
|
7 клас
ІІ семестр
|
||||
№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Скориг
дата
|
Примітки
|
ТИ ЗНАЄШ,
ЩО ТИ – ЛЮДИНА...
|
||||
33
|
Олекса
Стороженко. “Скарб”. Гумористичне,
викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя.
|
16/01
|
||
34
|
Повчальний характер оповідання “Скарб” О. Стороженка.
|
19/01
|
||
35
|
Урок-бесіда з позакласного читання Ірен Роздобудько. «Арсен».
|
23/01
|
ПЧ №3
|
|
36
|
Богдан
Лепкий. “Мишка (Казка для дітей, для
малих і великих)”. Проблема
збереження загальнолюдських цінностей.
|
26/01
|
||
37
|
Богдан
Лепкий. “Мишка (Казка для дітей, для
малих і великих)”.
Трагічна й комічна ситуації в розкритті головної думки
|
30/01
|
Зошит
|
|
38
|
Ліна
Костенко. Краса природи у вірші “Дощ полив...”. Неповторність і буденність у поезії “Кольорові
миші”.
|
02/02
|
||
39
|
Образи вірша Л. Костенко “Чайка на крижині”, головна ідея твору.
|
06/02
|
||
40
|
Глибоке духовне наповнення людини у вірші Л. Костенко “Крила”.
|
09/02
|
||
41
|
Вироблення навичок виразного читання на прикладі поезій
Л. Костенко.
|
13/02
|
||
42
|
Василь
Симоненко – “лицар на білому коні” в українській літературі.
Патріотичні мотиви пісні “Лебеді материнства”
|
16/02
|
||
43
|
Загальнолюдські цінності в поезії В. Симоненка “Ти знаєш, що ти – людина?”, ідея
твору
|
20/02
|
||
44
|
Романтичний пафос поезії В. Симоненка “Гей, нові Колумби й Магеллани...”
|
23/02
|
||
45
|
Контрольна робота № 4 (твір)
Ліна Костенко, В. Симоненко.
|
27/02
|
КР №4
Зошит
ТА
|
|
46
|
Казкове і реалістичне в повісті-казці “Русалонька
із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських” (робота над змістом 1-11
розділів)
|
02/03
|
||
47
|
Роздуми про сенс людського життя в повісті-казці М. Павленко “Русалонька із 7-В...”
(робота над змістом 12 - 22 розділів)
|
|||
48
|
Моральний вибір кожного в повісті-казці М. Павленко “Русалонька із 7-В...”
(робота над змістом 22-41 розділів)
|
06/03
|
||
49
|
Добро і зло в повісті-казці М. Павленко “Русалонька із 7-В...”
(робота над змістом 42-59 розділів)
|
09/03
|
||
50
|
Композиційні й жанрові особливості повісті-казки М. Павленко “Русалонька із 7-В...”
|
13/03
|
||
51
|
Розвиток мовлення №3(усно) Переказ уривку
твору або складання фанфіку.
|
16/03
|
РМ №3(у)
|
|
52
|
Любов
Пономаренко. Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності в
новелі “Гер переможений”
ТЛ: новела.
|
20/03
|
||
53
|
Контрольна робота № 5. Творчість Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко
(тести).
|
23/03
|
КР №5 Зошит
ТА
|
|
54
|
Література рідного краю №3
Тема війни у творчості письменнників – земляків.
|
03/04
|
ЛРК №3
|
|
МИ – УКРАЇНЦІ
|
||||
55
|
Олег
Ольжич. Романтичний максималізм, сила духу, життєтадісність і
шляхетність у поезіях “Господь багатий нас благословив”,
“Захочеш – і будеш...”
|
06/04
|
||
56
|
Ідея оптимізму й радості від життя у віршах О. Теліги “Радість”, “Пломінний день”. Моральний
заповіт у вірші “Сучасникам”
|
10/04
|
||
57
|
Олександр
Гаврош. “Неймовірні пригоди Івана Сили” –
повість про пригоди українського силача
|
13/04
|
||
58
|
Іван Сила – утілення непереможного духу українського
народу, його доброти й щирості в повісті О.
Гавроша “Неймовірні пригоди Івана Сили”.
|
17/04
|
||
59
|
Добро і злоу повісті О. Гавроша “Неймовірні пригоди
Івана Сили”.
|
20/04
|
||
60
|
Справжня дружба і любов у повісті О. Гавроша “Неймовірні пригоди
Івана Сили”.
|
24/04
|
||
61
|
Чесність і підступність у повісті О. Гавроша “Неймовірні пригоди
Івана Сили”.
|
27/04
|
Зошит
|
|
62
|
Розвиток мовлення №4 Нова
пригода з Іваном Силою (навчальний твір про вигадану учнями історію, що
сталася з Іваном Силою).
|
04/05
|
РМ №4(п)
|
|
63
|
Андрій
Малишко – український поет, пісні якого стали народними. Материнська любов у “Пісні про рушник”. Патріотичні мотиви пісні А. Малишка “Чому, сказати, й сам не знаю...”
|
08/05
|
||
64
|
Високі духовні цінності в поезії А. Малишка “Вчителька”.
|
11/05
|
||
65
|
Контрольна робота № 6.(відповіді
на запитання)
Творчість
О. Ольжича, О. Теліги та А. Малишка.
|
14/05
|
ПЧ №4
|
|
66
|
Урок-бесіда з позакласного читання
Володимир Івасюк. Пісенна творчість («Червона рута», «Я піду в далекі гори», «Балада про
мальви», «Водограй»)
|
18/05
|
КР №6
|
|
67
|
Література рідного краю № 4
Зустріч з літераторами Побузького (бібліотечний урок).
|
21/05
|
ЛРК №4
Зошит
|
|
68
|
Підсумковий урок
|
25/05
|
ТА
|
5 клас
ІІ семестр
|
||||
№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Скориг
дата
|
Примітки
|
33
|
Леонід Глібов. Відомий український поет і байкар. «Химерний маленький», «Що за
птиця?».
ТЛ: акровірш (повторення).
|
15/01
|
||
34
|
Леонід Глібов.«Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?», «Хто вона?». Фольклорна
основа його віршованих загадок.
|
17/01
|
||
Історичне минуле нашого народу.
|
||||
35
|
Літописні оповіді (на основі «Повісті минулих літ»): «Три
брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їх Либідь» «Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу.
|
22/01
|
||
36
|
«Святослав укладає мир із греками…»,
«Володимир вибирає віру».. Значення літописання для нащадків
|
24/01
|
||
37
|
Казкові й історичні мотиви літописних
сюжетів. Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу,
воля, благородство, сміливість, рішучість, вірність тощо.
ТЛ.:
літопис.
|
29/01
|
||
38
|
Позакласне читання № 3. Ірина Цілик.
«МІСТОрія однієї дружби».
|
31/01
|
ПЧ №3
Зошит
|
|
39
|
Олександр Олесь (Кандиба). «Україна в старовину». Поезії з книги «Княжа
Україна», їх зв'язок із літописами. Поетична оповідь про минуле нашого
народу.
|
05/02
|
||
40
|
Олександр Олесь «Ярослав
Мудрий». Поетична оповідь про князів Русі-України,
їхню мудрість, благородство, хоробрість, любов до рідної землі.
|
07/02
|
ТА
|
|
41
|
Драматичний твір на тему народної
казки. Олександр Олесь
«Микита Кожум ’яка».
|
12/02
|
||
42
|
Олександр Олесь«Микита Кожум
’яка».
ТЛ: драматичний твір і його побудова.
|
14/02
|
||
43
|
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької
шаблі».
Пригодницька повість про мандрівку
історичними місцями сучасної України.
ТЛ: епічний твір
|
19/02
|
||
44
|
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької
шаблі».
Фантастичне і реальне в ній.
|
-
|
||
45
|
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької
шаблі».
Історичне минуле нашого народу в житті
сучасної людини. Образи козаків та символіка козацької шаблі у повісті
|
21/02
|
||
46
|
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі».
Екзотика старовинних українських замків.
|
26/02
|
||
47
|
Контрольна робота № 3 (розгорнуті відповіді на запитання).
Історичне минуле нашого народу
|
28/02
|
КР
№4
Зошит
ТА
|
|
Рідна Україна. Світ природи.
|
||||
48
|
С.Васильченко «В бур’янах». Розповідь про письменника, його дитинство
|
05/03
|
||
49
|
Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе».Картини довколишнього світу, природи в
поезіях Тараса Шевченка.
ТЛ:
персоніфікація, ліричний твір.
|
07/03
|
Напам’ять
|
|
50
|
Тарас Шевченко«Садок вишневий
коло хати». Художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної
мови.
|
12/03
|
Напам’ять
|
|
51
|
Література рідного краю № 3. Т. Г. Шевченко
і рідний край
(Образ Кобзаря у творах
земляків).
|
14/03
|
ЛРК №3
|
|
52
|
Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!»,
«Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла». Коротко про поета і край, де він народився.
Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює
його патріотичні почуття.
|
19/03
|
Напам'ять 1 вірш на вибір
|
|
53
|
Мелодійність віршів П. Тичини.
ТЛ:
ліричний герой.
|
-
|
||
54
|
Євген Гуцало. «Лось». Основні
відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема
світового мистецтва
|
23/02
|
Зошит
|
|
55
|
Співчуття, милосердя – шлях до
перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних
переконань.
ТЛ:
оповідання.
|
02/04
|
||
56
|
Розвиток мовлення № 3. Усний твір-характеристика персонажів оповідання
«Лось».
|
04/04
|
||
57
|
Контрольна робота № 4 (твір).
|
11/04
|
РМ
№3(у)
|
|
58
|
М.Т. Рильський. Основні відомості про поета. «Дощ»
(«Благодатний, довгожданий…»), Краса рідної природи
|
16/04
|
ТА
|
|
59
|
М.Т. Рильський«Осінь – маляр із
палітрою пишною…». Зв'язок між станом людської душі та довкіллям.
|
19/04
|
Напам'ять 1 вірш на вибір
|
|
60
|
Григір Тютюнник. «Дивак». Коротко про
письменника. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини.
Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображених в
оповіданні. Точність і лаконізм описів
природи.
|
23/04
|
||
61
|
Григір Тютюнник. «Дивак». Допитливий,
чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнавати загадковий світ природи. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.
|
25/04
|
||
62
|
Микола Вінграновський. «Сіроманець». Захоплива й драматична історія про
хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи.
|
30/04
|
Зошит
|
|
63
|
Микола Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті.
|
02/05
|
||
54
|
Микола Вінграновський. «Сіроманець».
Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні
вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
|
07/05
|
||
65
|
Розвиток мовлення № 4.(п) Власне висловлення на тему «Добро завжди перемагає зло»
|
14/05
|
РМ
№4(п)
|
|
66
|
Контрольна робота № 5 (тести) Рідна Україна. Світ природи. Т
Шевченко,П Тичина.Є Гуцало,М.Рииииильський, Гр. Тютюнник,М Вінграновський.
|
16/05
|
КР
№5
|
|
67
|
Література
рідного краю № 4.
Поети – аматори Побузького
|
21/05
|
ЛРК №4
|
|
68
|
Позакласне читання № 4.
Гуцало Є «Сім’я
дикої качки»
|
23/05
|
ПЧ №3
Зошит
ТА
|
Немає коментарів:
Дописати коментар