Календарне планування 6 клас укрмова та література
Укрмова, 6 клас
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Скориг.
дата
|
Примітка
|
||
1
|
Вступ. Краса і багатство української мови.
|
|||||
2
|
Розвиток
мовлення №1. Види мовленнєвої діяльності. Загальне
уявлення про ситуацію, спілкування та її складники: адресат мовлення,
адресант мовлення, тема та основна думка висловлювання, мета й місце
спілкування (практично).
|
|||||
3
|
Розвиток
мовлення №2. Повторення вивченого про типи мовлення. Навчальне
читання текстів діалогічного й монологічного характеру.
|
|||||
4
|
Розвиток
мовлення №3.Складання діалогів відповідно до запропонованої
ситуації, пов’язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів щодо безпеки
спілкування телефоном та в мережі Інтернет.
|
Діалог
|
||||
Повторення, узагальнення й
поглиблення вивченого ( 4 )
|
||||||
5
|
Словосполучення і речення. Головні члени речення.
|
|||||
6
|
Просте речення. Розділові знаки у простому реченні.
Звертання, вставні слова. Однорідні члени речення.
|
|||||
7
|
Розвиток
мовлення №4. Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про
офіційно-діловий стиль.
|
|||||
8
|
Складне речення. Пряма мова. Діалог.
|
|||||
9
|
Основні орфограми та пунктограми (за вибором учителя).
|
|||||
10
|
Розвиток мовлення
№5. Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному
веб-сайті.
|
|||||
11
|
Контрольний диктант.
|
ТА
|
||||
Лексикологія ( 8+1)
|
||||||
12
|
Групи слів за їх походженням: власне українські слова й
запозичені. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів.
|
|||||
13
|
Лексична помилка та умовне її позначення (практично).
|
|||||
14
|
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших
мов (слова іншомовного походження): букви и, і.
|
|||||
15
|
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших
мов (слова іншомовного походження): правопис знака м’якшення й апострофа.
|
|||||
16
|
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова
іншомовного походження): подвоєння букв у загальних і власних назвах
іншомовного походження.
|
|||||
17
|
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі
слова (архаїзми, історизми), неологізми.
|
|||||
18
|
Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично
забарвлені слова. Діалектні слова.
|
|||||
19
|
Професійні слова і терміни, просторічні слова.
|
|||||
20
|
Пароніми (практично).
|
|||||
21
|
Контрольна робота № 1(тести і
завдання). «Лексикологія».
|
ТА
|
||||
Фразеологія ( 5+1 )
|
||||||
22
|
Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.
|
|||||
23
|
Джерела фразеологізмів, їх різновиди.
|
|||||
24
|
Розвиток
мовлення №6. Повторення вивченого про текст, його основні ознаки,
особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами.
Основні джерела матеріалу
для твору (практично).
|
|||||
25
|
Розвиток мовлення №7. Складний план
прослуханого або прочитаного
тексту; простий план власного висловлення.
|
|||||
26
|
Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми як
різновиди фразеологізмів.
|
|||||
27
|
Фразеологізми в ролі членів речень.
|
|||||
28
|
Ознайомлення з
фразеологічним словником.
|
|||||
29
|
Розвиток
мовлення №8.Будова елементарного роздуму.Усний докладний переказ художнього тексту
розповідного характеру з елементами роздуму.
|
Усний переказ
|
||||
30
|
Розвиток
мовлення №9. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі
власних спостережень і вражень у художньому стилі на тему: «Який вчинок можна
вважати героїчним» з використанням фразеологізмів.
|
Усний твір
|
||||
31
|
Розвиток
мовлення №10.. Письмовий твір-роздум про
вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі на
тему: «Який вчинок можна вважати героїчним» з використанням фразеологізмів.
|
ТА
|
||||
Словотвір. Орфографія ( 9+1 )
|
||||||
32
|
Аналіз
письмового твору.Змінювання і творення
слів. Твірне слово.
|
|||||
33
|
Основні способи словотворення.
|
|||||
34
|
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова.
Словотвірний словник.
|
|||||
35
|
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із
суфіксом –ин(а) від прикметників на
-ський, -цький; буквосполученням –чн-(-шн-).
|
|||||
36
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників
із суфіксами-ськ-, -зьк-, -цьк- та
іменників із суфіксами-ств(о),
-зтв(о), -цтв(о).
|
|||||
37
|
Складні слова. Сполучні о,е в складних словах.
|
|||||
38
|
Правопис складних слів разом і через дефіс, написання
слів із пів-.
|
|||||
39
|
Творення та правопис складноскорочених слів.
|
|||||
40
|
Контрольна робота № 2(тести і
завдання). «Фразеологія.
Словотвір. Орфографія».
|
ТА
|
||||
Морфологія ( 1 )
|
||||||
41
|
Повторення вивченого про самостійні частини мови в
попередніх класах. Загальна характеристика частин мови. Граматична помилка,
умовне позначення її (практично).
|
|||||
Іменник ( 20 )
|
||||||
42
|
Іменник як частина мови: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
|||||
43
|
Іменники – назви істот і неістот,
загальні й власні, конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення).
|
|||||
44
|
Велика буква та лапки у власних
назвах.
|
|||||
45
|
Збірні іменники.
|
|||||
46
|
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.
|
|||||
47
|
Число
іменників (повторення). Іменники,
що мають форми тільки однини або тільки множини.
|
|||||
48
|
Відмінки іменників, їх значення. Кличний відмінок.
Відмінювання іменників.
|
|||||
49
|
Контрольна робота № 3(тести і
завдання).. «Морфологія. Іменник».
|
ТА
|
||||
50
|
Поділ іменників на відміни і групи.
|
|||||
51
|
Відмінювання іменників І відміни.
|
|||||
52
|
Відмінювання іменників ІІ відміни.
|
|||||
53
|
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в
родовому відмінку. Букви –а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого
роду ІІ відміни.
|
|||||
54
|
Розвиток
мовлення №11. Будова опису приміщення.
|
|||||
55-56
|
Розвиток
мовлення № 12-13. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього
тексту, що містить опис приміщення.
Визначення ролі іменників в описі приміщення.
|
|||||
57
|
Відмінювання іменників ІІІ і ІV відміни.
|
|||||
58
|
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників.
Відмінювання іменників множинної форми.
|
|||||
59
|
Написання не
з іменниками.
|
|||||
60
|
Правопис складних
іменників.
|
|||||
61
|
Букви е, и, і в суфіксах –ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я),
-енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о),- ев(о).
|
|||||
62
|
Написання та
відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові.
|
|||||
63
|
Контрольна робота № 4(тести і завдання). «Іменник».
|
ТА
|
||||
64
|
Розвиток
мовлення №14. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень
або за картиною в художньому стилі.
|
Усний твір
|
||||
Прикметник (16 )
|
||||||
65
|
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
|||||
66
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні,
присвійні.
|
|||||
67
|
Перехід прикметників з однієї групи в іншу.
|
|||||
68
|
Розвиток
мовлення № 15. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису).
|
|||||
69
|
Розвиток
мовлення №16. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного
характеру з елементами опису природи.
|
Усний переказ
|
||||
70-71
|
Розвиток
мовлення № 17-18. Контрольний докладний переказ художнього
тексту розповідного характеру з елементами опису природи.
|
|||||
72-73
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.
|
|||||
74
|
Відмінювання прикметників.
|
|||||
75
|
Прикметники твердої й м’якої груп.
|
|||||
76
|
Контрольна робота № 5(тести і
завдання). «Прикметник».
|
ТА
|
||||
77
|
Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники.
|
|||||
78
|
Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-,
-зьк-
|
|||||
79
|
Букви е, о, и
у прикметникових суфіксах –ев- (-єв-),
-ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-.
|
|||||
80-81
|
Розвиток
мовлення № 19-20. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі
особистих вражень або за картиною (А.Куїнджі, С.Васильківський,
І.Айвазовський).
|
|||||
82
|
Написання не
з прикметниками.
|
|||||
83-84
|
Написання складних прикметників разом і через дефіс.
|
|||||
85
|
Написання -н-
і -нн- у прикметниках.
|
|||||
86
|
Написання прізвищ прикметникової форми.
|
|||||
87
|
Контрольна робота № 6(тести і
завдання). «Прикметник».
|
ТА
|
||||
Числівник (11 )
|
||||||
88
|
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
|||||
89
|
Числівники кількісні і порядкові.
|
|||||
90
|
Числівники
прості, складні й складені. Роздільне написання складених числівників.
|
|||||
91
|
Відмінювання кількісних числівників. Буква ь в кінці числівників і перед
закінченням у непрямих відмінках.
|
|||||
92
|
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників.
|
|||||
93
|
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом
порядкових числівників з –тисячний.
|
|||||
94
|
Узгодження
числівників з іменниками.
|
|||||
95
|
Відмінювання числівників (система вправ).
|
|||||
96
|
Правильне
вживання числівників на позначення дат і часу.
|
|||||
97
|
Повторення та
узагальнення вивченого з теми.
|
|||||
98
|
ТА
|
|||||
Займенник ( 10 )
|
||||||
99
|
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
|||||
100
|
Розряди займенників за значенням.
|
|||||
101
|
Особові займенники. Приставний н у формах особових займенників.
|
|||||
102
|
Зворотний займенник себе.
|
|||||
103-104
|
Розвиток
мовлення № 21-22. Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з
використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини» (або «Що
я роблю для здійснення своєї мрії».
|
|||||
105
|
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.
|
|||||
106
|
Присвійні займенники, їх відмінювання.
|
|||||
107
|
Вказівні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників.
|
|||||
108
|
Означальні займенники, їх відмінювання.
|
|||||
109
|
Розвиток
мовлення №23. Аналіз письмового твору. Навчальне аудіювання тексту,
що містить займенники.
|
|||||
110
|
Контрольний диктант.
|
ТА
|
||||
111
|
Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом
і через дефіс неозначених займенників.
|
|||||
112
|
Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників.
|
|||||
113
|
Написання займенників із прийменниками окремо.
|
|||||
114
|
Розвиток
мовлення № 24. Есе світоглядного змісту. «У чому полягає життєвий успіх».
|
|||||
115
|
Контрольна робота № 8.«Займенник»(тести і завдання).
|
|||||
Повторення в кінці року (4 )
|
||||||
116
|
Повторення й
узагальнення вивченого за рік з лексикології та фразеології. Читання вголос
|
Читання вголос
|
||||
117
|
Повторення й
узагальнення вивченого за рік зі словотвору й орфографії.
|
|||||
118
|
Повторення й
узагальнення вивченого за рік з морфології й орфографії.
|
ТА
|
||||
Укрлітература, 6 клас
№
з/п
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
|
Скориг. дата
|
Примітки
|
||
1
|
Вступ. Книжка в житті людини.Творча майстерня
автора. Зміни формату книги впродовж віків. Сучасний читач і його роль у
новому «житті» твору.
|
|||||
ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ
|
||||||
2
|
Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні
в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її
різновиди.
ТЛ: народна пісня.
|
Вивч. напам’ять
2 пісні (на вибір)
|
||||
3
|
Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я
русалочки добору» (русальні),
«Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!» (купальські), «Маяло житечко, маяло», «Там у полі
криниченька» (жниварські)-на вибір.
|
|||||
4
|
Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала»,
«Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка» - на
вибір.
|
|||||
5
|
Веснянки:
«Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця»
- на вибір.
ТЛ: повтори (рефрен), анафора.
|
|||||
6
|
Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви, лексичні особливості
колискових.
ТЛ: колискова.
|
|||||
7
|
Література рідного краю №1. Пісні
рідного краю.
|
|||||
8
|
Контрольна робота №1(твір). «Календарно – обрядові пісні».
|
|||||
9
|
Позакласне читання №1. Українська народна легенда «Шандровський
соляний колодязь».
|
ТА
|
||||
10
|
Пісні літературного
походження. «Ще не вмерла України...» П. Чубинського, М. Вербицького
— національний гімн нашої
держави.
TJI: гімн.
|
Вивч. напам’ять
гімн «Ще не
вмерла
України» і 1
пісню
(на вибір)
|
||||
11
|
Легенда про дівчину-Україну, яку Господь
обдарував піснею та її зв’язок із «Молитвою» О. Кониського й М.
Лисенка, духовним гімном України.
|
|||||
12
|
«Ой, у лузі червона калина
похилилася» С.Чарнецького і Г.Труха– пісня, що стала народною.Патріотичні
мотиви, героїчний пафос пісень літературного походження.
|
|||||
13
|
Микола Вороний. «Євшан-зілля».
Коротко про письменника. Патріотичні почуття й толерантне ставлення
до інших народів.
|
|||||
14
|
Микола Вороний. «Євшан-зілля».
Роль слова, пісні, історії в житті
будь-якої людини. Краса природи рідного краю.
ТЛ: ліричний герой, ліро-епічний твір, поема.
|
|||||
15
|
Література рідного краю №2. Легенди та перекази про рідний край.
|
ТА
|
||||
16
|
Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в
Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша «Думка»
(«Тече вода в синє море...»).
|
|||||
17
|
Історична основа поеми «Іван Підкова» (без вступу). Патріотичні мотиви, героїчний пафос
твору, зображення в ньому історичного минулого.Специфіка ліричних і
ліро-епічних творів.
ТЛ: ліричний твір, строфа.
|
|||||
18
|
В.Рутківський. «Джури козака Швайки». Твір про волелюбних, сміливих героїв, які
вміють вистояти у складних ситуаціях.
|
|||||
19
|
Виразне читання №1 найцікавіших епізодів повісті В.Рутківського «Джури козака Швайки».
|
|||||
20
|
В.Рутківський. «Джури козака
Швайки». Тема боротьби українських
козаків проти татарської орди. Незвичайні здібності козаків-характерників.
|
|||||
21
|
В.Рутківський. «Джури козака
Швайки». Сміливість і відвага
козацьких джур Грицика та Санька. Засудження підступності, жорстокості та
підлості зрадників.
|
|||||
22
|
Розвиток мовлення №1(усно). Висловлення власних суджень про
геройство та вміння з честю вийти з найскладніших ситуацій
козака-характерника Швайки та його юних помічників Грицика та Санька.
|
|||||
23
|
Контрольна робота №2(тестові завдання). «Загадково прекрасна і
славна давнина України».
|
ТА
|
||||
Я І СВІТ
|
||||||
24
|
Леся Українка (Лариса Петрівна Косач). Дитинство поетеси,
роль родини у її вихованні. «Мрії». Неповторний
світ дитинства в поезії.
|
Вивчити
напам’ять
«Як дитиною,
бувало...»
|
||||
25
|
Леся Українка. «Як дитиною,
бувало ...». Образ мужньої, сильної
духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість,
розвинена уява.
|
|||||
26
|
Леся Українка. «Тиша
морська». Гармонія людини і природи.
Значення мистецтва у житті людини.
|
|||||
27
|
Володимир Винниченко. «Федько -
халамидник». Цікава історія з життя
письменника. Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і
пригоди, стосунки з однолітками.
|
|||||
28
|
Володимир Винниченко.
«Федько - халамидник». Добро
і зло, благородство і підлість у творі.
ТЛ: головний герой, другорядні герої.
|
|||||
29
|
Володимир Винниченко.
«Федько - халамидник». Щедрий
на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.
|
|||||
30
|
Розвиток мовлення № 2(письмово). Написання листа літературному
героєві.
|
|||||
31
|
Контрольна робота № 3. «Творчість Лесі Українки та Володимира
Винниченка» (тестові завдання).
|
|||||
32
|
Позакласне читання №2. В.
Винниченко «Кумедія з Костем».
|
ТА
|
||||
33
|
Станіслав
Чернілевський.«Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…».
Настрої і почуття,
висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність).
|
|||||
34
|
Ірина Жиленко. «Жар-птиця». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу.
|
|||||
35
|
Ірина Жиленко. «Підкова»,
«Гном у буфеті». Роздуми про людське щастя і
шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.
|
|||||
36
|
І.Калинець. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка»,
«Криничка», «Дим» (зі збірки «Дивосвіт» - на
вибір). Персоніфіковані образи природних явищ.
|
Вивчити
напам’ять
один
вірш
( на вибір)
|
||||
37
|
Виразне читання поезій №2.
|
|||||
|
Емма Андієвська. «Казка про яян». Сучасна українська
письменниця і художниця. Її казки-притчі. Прихований повчальний зміст твору.
|
|
|
|
|
|
39
|
Емма Андієвська. «Говорюща
риба». Добро і любов до світу.
Порушення питань моралі, дружби, сили слова.
ТЛ: притча.
|
|||||
40
|
Емма Андієвська. «Говорюща
риба». Принципи толерантного
ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.
|
|||||
41
|
Література рідного краю №3. Презентація
творчості поетів-земляків.
|
|||||
42
|
Контрольна робота № 4. «Я і світ»
(тестові завдання).
|
ТА
|
||||
ПРИГОДИ І РОМАНТИКА
|
||||||
43
|
Всеволод Нестайко — визнаний
у світі український дитячий
письменник. Пригодницький захоплюючий
сюжет повісті «Тореадори з Васюківки».
|
|||||
44
|
Мрія і дійсність у повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки».
|
|||||
45
|
Проблеми повісті
В. Нестайка «Тореадори з Васюківки».
|
|||||
46
|
Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього у
повісті «Тореадори з Васюківки».
|
|||||
47
|
Розвиток мовлення №3(письмово). Характеристика улюбленого героя з
аргументуванням свого вибору, розкриттям рис його вдачі.
|
|||||
48
|
Комічне, смішне та романтичне в повісті
В. Нестайка «Тореадори з
Васюківки».
ТЛ:повість, пригодницький твір.
|
|||||
49
|
Ярослав Стельмах – сучасний український прозаїк, драматург,
перекладач. «Митькозавр із Юрківки,
або Химера лісового озера»(фрагмент).
|
|||||
50
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр
із Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні
події в повісті, передані образним словом.
|
|||||
51
|
Ярослав Стельмах.
«Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв.
|
ТА
|
||||
52
|
Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книг
для дітей.
|
|||||
53
|
Леся Воронина.«Таємне
Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» -
фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.
ТЛ: сюжет, його елементи.
|
|||||
54
|
Розвиток мовлення № 4 (усно).Переказ епізодів повісті з докладним
цитуванням авторського тексту.
|
|||||
55
|
«Таємне Товариство боягузів,
або засіб від переляку №9» Лесі Ворониної. Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від
боягуза до супергероя.
|
|||||
56
|
Леся Воронина. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними
поколіннями в родині (за повістю
«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» Лесі Ворониної).
|
|||||
57
|
Контрольна робота № 5(твір).
«Пригоди і романтика».
|
ТА
|
||||
ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ
|
||||||
58
|
Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова
різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески,
співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців.
|
|||||
59
|
Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. «Щука».
ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
|
|||||
60
|
Леонід Глібов. «Муха і
Бджола», «Жаба і Віл».
Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
|
|||||
61
|
Степан Руданський. Співомовки С. Руданського — унікальне явище у
світовій культурі. «Запорожці у
короля».
ТЛ: гумореска, співомовка.
|
|||||
62
|
Степан Руданський. «Добре торгувалось». Висміювання моральних вад, негативних рис
характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості,
почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти
свою гідність.
|
|||||
63
|
Позакласне читання № 3. Сучасна українська література
|
|||||
64
|
Павло Глазовий. «Найважча
роль», «Заморські гості».
|
|||||
65
|
Павло Глазовий.
«Еволюція», «Похвала», «Кухлик»(2-3 на вибір). Іронічно-пародійна, викривальна
спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
|
Вивчити
напам’ять
1
гумореску
(навибір)
|
||||
66
|
Контрольна робота № 6. «Гумористичні твори» (тестові завдання).
|
|||||
67
|
Література рідного краю № 4. Ознайомлення із творчістю
письменників-земляків, їхніми гумористичними творами.
|
|||||
68
|
Позакласне читання № 4. Свято українського гумору.
|
|||||
69
|
Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й
викликали найбільше зацікавлення.
|
|||||
70
|
Урок-підсумок.
Рекомендована література для читання влітку.
|
ТА
|
Немає коментарів:
Дописати коментар